خبرهای داغ:
به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا برنامه بازدید از خانوداه شهدا با حضور فرمانده گردان ۱۰۶حضرت امام حسین (علیه السلام) و رزمندگان این گردان در منزل شهیدان ابراهیم براتی و یحیی براتی واقع در احمدآباد درچه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۳۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام )، فرمانده گردان ۱۰۶حضرت امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: ما  باید ادامه دهندگان راه و سیره شهدا باشیم و باید همیشه و درهمه حال با این خانواده ها که آبروی این مرزو بوم هستند دیدار و یاد و نام خاطره شهدا را زنده نگه داریم و این دیدارها و زنده نگه داشتن یاد وخاطره این عزیزان درمسیر جهاد تبیین و باعث تقویت روحیه معنوی رزمندگان و اشاعه معروف در جامعه است.

دراین دیدار صمیمی برادر حاج اسماعیل براتی  از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس از شجاعت این شهدا و جایگاه معنوی آنان و فضیلت شهید صحبت هایی را بیان و در پایان توفیق اخر عاقبت به خیری همه سربازان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بخصوص سربازان گمنام را از درگاه خداوند خواستار شد.

شهید ابراهیم براتی و شهید یحیی براتی خود نیز از فرزندان شهدا می باشند که به همراه ۲۷ تن از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) در تاریخ بیست ‌و چهارم بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۷ در حین بازگشت از مأموریت مرزبانی جنوب شرق کشور مورد حمله تروریستی گروهک کور دل جندالشیطان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 درپایان این دیدار ضمن ابلاغ سلام فرمانده محترم لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام) از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد و هدیه و تکه فرش متبرک از حرم حضرت ابوالفضل(علیه السلام) به رسم یاد بود توسط فرمانده گردان  به مادر شهید ابراهیم  براتی و فرزندان شهید یحیی براتی اهدا گردید.

ارسال نظرات