خبرهای داغ:
در اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواسته شده نسبت به ثبت مشخصات درگاه ستاد انتخابات مجازی خود در سامانه «انتخاب ایران» اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۵۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیح خوزستان، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵ از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به ثبت مشخصات درگاه ستاد انتخابات مجازی خود در سامانه «انتخاب ایران» اقدام کنند.

به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در راستای اجرای ماده ۷۸ قانون انتخابات مذکور مقتضی است ضمن اعلام نشانی و مشخصات دقیق درگاه ستاد انتخابات مجازی خود به صورت تارنمای اینترنتی و معرفی مسئول آن به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مربوطه، پیوند آن را در سامانه انتخاب ایران به نشانی https://entekhab.moi.ir ثبت کنید.

همچنین باید پیوند (لینک) سایر درگاه‌های مجازی قانونی اعم از پیام رسان­های اجتماعی و برنامک و… را در تارنمای یاد شده قرار داده و اعلام کنید.

لازم به ذکر است آن دسته از تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزد‌ها در فضای مجازی مجاز و قانونی است، که در این تارنما و درگاه‌های معرفی شده در آدرس فوق ثبت شده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار