خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : اصحاب فرهنگ، هنر و اهالی قلم نقش بسیار کلیدی و اثرگذاری در روشنگری و آگاه‌سازی مردم در انتخابات پیش رو دارند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مجید منادی با اشاره به اینکه در آستانه رویدادی ملی و میهنی و انجام تکلیفی شرعی و قانونی باید توجه داشته باشیم که انتخابات چه تاثیری بر زندگی ما داشته و خواهد گذاشت، افزود: برخی قوانینی که امروز به صورت روزانه در ادارات و دستگاه‌های مختلف ملاک عمل قرار می‌گیرد، قوانین مصوب دهه‌های ۴٠، ۵٠ و ۶٠ هستند و گاه براساس این قوانین بسیاری از تصمیمات دولتی و حاکمیتی گرفته می‌شود که به طور مستقیم در دعاوی و پرونده‌ها بر زندگی مردم اثر می‌گذارد.

وی اظهار داشت: تذکرات رهبر حکیم انقلاب اسلامی بر یک امر قانونی یعنی دخالت نکردن نمایندگان مجلس در انتصابات و مسائل اجرایی دولت بسیار راهگشا بوده، اما شان نظارتی مجلس و تعاملات برخی نمایندگان سبب شده همچنان این مسئله به صفر نرسد و در ارزیابی‌ها مورد توجه باشد هرچند رویکرد قانون و جمهوری اسلامی بر آن است که تفکیک قوا برحسب وظایف صورت بگیرد و به این سمت نیز حرکت می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر اهمیت همه انتخابات‌ها در سطوح مختلف گفت: هیچ انتخاباتی مانند مجلس شاید به این میزان در وضعیت استان‌ها و شهرستان‌ها موثر نباشد.

منادی افزود: باید اهالی هنر، اهل قلم و همه اثرگذاران در ایام باقی مانده «یاعلی» بگویند و با نهضت دعوت و روشنگری اگر کسی همچنان تردیدی برای شرکت در انتخابات دارد در خصوص منفعت این موضوع به آگاهی برسد و بداند که دود حضور نیافتن و انتخاب نکردن صحیح به چشم چه کسانی می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار