خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز گفت: رفع مشکلات و نیاز‌های خوزستان با رأی آگاهانه و انتخاب افراد اصلح محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۶۵
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه امروز، ۴ اسفندماه گفت: بررسی دقیق و دریافت اطلاعات از نامزد‌های انتخاباتی برای انتخاب فرد صالح و قابل اعتماد به منظور پوشش دادن به نیاز‌ها و مشکلات استان خوزستان بسیار حائز اهمیت است، بنابراین مردم باید رای دهند و فرد اصلح را انتخاب کنند.


وی بر حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال تاکید کرد و افزود: دشمنان با دروغ پراکنی و نشر اکاذیب به دنبال ناامیدن کردن مردم هستند، اما حضور مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور باعث ناامیدی و شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه افراد جامعه اسلامی است و یکی از مفاهیم اساسی دین اسلام است.

خطیب امام جمعه اهواز بر ضرورت تلاش برای حفظ ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و دینی تاکید و اضافه کرد: با بهبود روحیه جامعه و اجتناب از رفتار‌های ناسالم و غیراخلاقی، باید به ساختن یک جامعه پایدار و شاداب کمک شود.


نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) گفت: مقارن با ایام پرخیر و برکت، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) است و این روز را به همه مدافعان امنیت کشور که در گمنامی و با از خود گذشتگی برای حفظ خاک ایران و برقراری امنیت در کشور تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار