خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوش در آیین اختتامیه جشنواره استانی قرآن و عترت خوزستان گفت: دختران نخبه قرآنی ادامه دهنده و پیروان راه بانوان بزرگ اسلام هستند.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۱۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شوش در آیین اختتامیه جشنواره استانی قرآن و عترت قطب ۲ خوزستان که در مصلی نماز جمعه شهرستان شوش برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین نهادهای اجرایی و ستاد برگزاری این جشنواره اظهار داشت: نخبگات قرآنی که از شهرستان های مختلف استان به این شهر آمدید و ما توفیق داشتیم تا در شهرستان شوش میزبانتان باشیم ، به این فضای معنوی _ قرآنی رونق بخشیدید و در واقع همه شما برنده هستید.

فرمانده سپاه شوش تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ، تعلیم و تعلم قرآن در جای جای کشورمان رونق گرفته و فراگیر شده است، در دوران پیش از انقلاب اسلامی و در دوران طاغوتی پهلوی اجازه فعالیت تربیتی قرآنی و معرفتی را نمیدادند و در پیش از انقلاب اسلامی، امیال نفسانی و شیطانی برای پهلوی اولویت داشت ، همان چیزی که در حال حاضر در غرب و آمریکا وجود دارد اما اکنون در تمامی شهر های کوچک و بزرگ و نیز روستاها و جوامع عشایری شاهد فعالیت های قرآنی _معرفتی هستیم.


وی با تاکید بر این گزاره که انس با قرآن، روح، فکر و جان انسانها را جلا می دهد ، خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: این مسیری که انتخاب کرده اید، مسیر سعادت و خوشبختی است و این راه را ادامه دهید.

فرمانده سپاه شوش یاد آور شد: تمامی لحظات ارتباط جوانان و نوجوانان قرآنی با کلام وحی و معارف دینی باعث عذاب شیطان و موجب ناراحتی دشمنان دین را فراهم می سازد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی گفت: غرب و دشمنان انقلاب اسلامی با بهره گیری از رسانه های ماهواره ای، فضای مجازی،اینترنت و با ایجاد شبهات مختلف در پی انحراف در میان قشر جوان و نوجوان ایران اسلامی است اما حضور با شکوه نخبگان قرآنی در این جشنواره که بخشی از سیل عظیم دانش آموزان قرآنی و انقلابی می باشد، موید این موضوع است که دشمن در ایجاد انحراف در میان قشر جوان و نوجوان ایرانی ناتوان است و امیدواریم با وجود این دانش آموزان قرآنی ضربات محکم تری بر پیکره این شیاطین عالم وارد شود.

فرمانده سپاه شوش خاطر نشان کرد: دختران مومنه و قرآنی ادامه دهنده و پیروان راه بانوان بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، حضرت زینب(س) حضرت فاطمه معصومه(س) هستید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار