خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان: ۱۱ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، روح الله عمادی روز دوشنبه (۳۰ بهمن) در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده امسال ۱۷ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن استان واگذار شد.

وی ادامه داد: از این مجموع طراحی برخی واحد‌ها به پایان رسیده است و در حال قرعه کشی می‌باشند و برخی دیگر نیز در حال طراحی است .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که میان این بنیاد و اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است دو برابر سهمیه‌ای استان زمین در روستا‌های نزدیک شهر‌های استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اختصاص یافت.

عمادی گفت: امسال نیز ۱۷ هزار تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی به استان اختصاص یافته است که مبلغ این تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله می‌باشد.

وی افزود: با توجه به همکاری بانک‌های عامل و مسئولان مربوطه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال شاهد تغییرات خوبی در مسکن روستایی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار