خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۱۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام مهدی اخوان در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: مردم کشورمان در یازدهم اسفند ماه حماسه‌ای بزرگ پای صندوق‌های رای آفریدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از ابزار‌ها و پوش‌های مختلف تحریم انتخابات را دنبال می‌کرد، اظهار داشت: مردم کشورمان با حضور باشکوه خود در انتخابات این نقشه دشمن را با شکست مواجه کردند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حضور مردم پای صندوق‌های رای تقویت تمدن اسلامی و حضوری مجاهدانه بوده است.

حجت الاسلام اخوان گفت: نمایندگانی که از سوی مردم انتخاب شدند باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش و کوشش نمایند و باید به عنوان نمایندگان مردم شاکر خداوند باشند.

وی افزود :دو موضوع حق مردم و حق ولایت بر گردن نماینده مجلس و نماینده خبرگان رهبری است لذا هر رای و نظری که می دهید باید این دو حق را در نظر بگیرید.

حجت الاسلام اخوان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان گفت : رئیس جمهور تا کنون هشت بار به استان سفر کرده و همواره رسیدگی به مطالبات معیشتی و رفع مشکلات حوزه اشتغال و اقتصاد از اولویت های این سفرها بوده است

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد : این سفر نشان می‌دهد اهتمام آیت الله رئیسی برای رسیدگی به امورات و رفع مشکلات خوزستان جدی است.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان افزود: این ماه مبارک ماه رحمت و ماه میهمانی خداست و باید بهترین استفاده از این ماه نورانی را ببریم.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهوینستی در غزه ادامه داد: این جنایت در سکوت نهاد‌ها و کشور‌های به اصصطلاح حامی حقوق بشر صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام اخوان افزود: رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری یکی از درختانی را که کشاندند درخت زیتون بود که به یاد مردم غزه و فلسطین آن را غرس کردند.

وی ادامه داد: براساس برنامه چهار میلیارد در کشور کاشته خواهد شد و هر کس سه درخت را بکارد موجب تحقق این برنامه و توسعه فضای سبز و درختان در کشور می‌شود.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: اتفاق بزرگی در استان رقم خورد و از دست اندکاران این رویداد تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار