رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ورزش تسهیل‌کننده فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را به طور غیرمستقیم در حوزه‌های مختلف سوق دهد.
کد خبر: ۹۵۸۱۰۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سید حسین علوی‌مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه جشنواره خیابان ایران منتظر اظهار کرد: یکی از سیاست‌گذاری‌هایی که در شورای اسلامی شهر مشهد انجام داده‌ایم، برگزاری رویدادها و برنامه‌های فرهنگی با محوریت محله است. این جشنواره‌ها و غرفه‌ها با رویکرد محله محوری و رویکرد اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیسیون ورزش و جوانان در ۱۷۴ محله مشهد رابطان جوانی دارد. برای اولین‌بار برای رابطان محلات مختلف بودجه تعیین کرده‌ایم تا بتوانند در محله خود مؤثر واقع شوند. این رویدادها در مناسبت‌های آینده هم ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم این‌چنین رویدادها را در سال ۱۴۰۳ به تکاملی که شایسته است برسانیم.

علوی‌مقدم با اشاره به تأمین بودجه برای سال آینده تصریح کرد: در نظر داریم فعالیت‌های ارزنده‌ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام دهیم و ظرفیت‌های ورزشی را در سال آینده برای محله‌های حاشیه شهر و کم‌برخوردار مشهد به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: ورزش تسهیل‌کننده فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و همچنین مؤثرترین عاملی که می‌تواند جوانان و نوجوانان را به طور غیرمستقیم در حوزه‌های مختلف سوق دهد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد ذکر کرد: در شورای اسلامی، کمیسیون ورزش و جوانان را تأسیس کردیم تا بتوانیم ورزش را نظام‌مند و تخصصی کنیم؛ لذا پایگاه‌های استعدادیابی در شهرداری به‌عنوان پایگاه‌های تخصصی رشته‌ها و حوزه‌های مختلف ورزشی، برای نوجوانان ۷ تا ۱۲ سال قرار داده‌ایم. در این پایگاه‌ها فعالیت‌های تخصصی و تربیتی برای نوجوانان انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: چرخه تربیتی زمانی کامل می‌شود که به هویت تبدیل شود و امیدواریم بتوانیم در سال ۱۴۰۳ این چرخه را به هویت تبدیل کنیم.

خبرنگار/ محدثه رأفتی خداپرست

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار