خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

مشارکت در انتخابات نشانه مقاومت مردم و شکست پروژه تحریم‌های دشمن است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: انتخابات به معنی ایستادگی ملت ایران در مقابل یک هزار و ۸۰۰ تحریم است و مشارکت در این امر نشانه مقاومت مردم و شکست پروژه تحریم‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مشارکت در انتخابات نشانه مقاومت مردم و شکست پروژه تحریم‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث امنیت کشور ایران خواهد شد و دشمنان این آب و خاک را مأیوس خواهد کرد.

 وی ضمن تبریک سه ماه بندگی رجب، شعبان و رمضان المبارک افزود: شما نخبگان و خواص جامعه هستید، انتظار از شما صرفاً شرکت در انتخابات نیست، بلکه باید جوانان و آحاد جامعه را به بصیرت و شرکت پرشور در انتخابات دعوت کنید.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: معنای انتخابات در فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی فراتر از معنایی است که در اذهان برخی از افراد جامعه متبادر می‌شود؛ متاسفانه معنای انتخابات تقلیل پیدا کرده و صرفاً به دید رأی آوردن فرد یا حزبی خاص به آن توجه می‌شود.

وی عنوان کرد: آن معنایی که از انتخابات در جامعه ما رواج پیدا کرده است نازل‌ترین معنی انتخابات است؛ اینکه مقام معظم رهبری می‌‌فرمایند «حتی کسانی که من و یا نظام اسلامی را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند»، هدف ایشان افزایش امنیت کشور با حضور حداکثری است.

نجاری گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی، جهت‌گیری خود را با ایران اسلامی با توجه به حضور مردم در انتخابات ترسیم می‌کنند.

 وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد‌ّظلّه‌العالی) درباره حضور ۳۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات سال 1376 گفت: این حضور یک تهدید بزرگ را از ملت ما دور کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان حضور مردم در انتخابات را به معنای اصرار بر استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شرکت در انتخابات به معنای شرکت در یک رفراندوم بزرگ در راستای پایداری نظام انقلاب اسلامی است و با شرکت مردم سایر کشورها که با معیارهای همچون بیمه و درمان و امور بازنشستگی و مسائل مهاجرین و یا امور مربوط به صادرات و واردات در انتخابات شرکت می‌کنند، متفاوت است، بنابراین انتخابات ما امری مقدس است.

وی گفت: انتخابات به معنی ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل یک هزار و ۸۰۰ تحریم علیه این کشور است و مشارکت در این امر نشانه مقاومت مردم و شکست پروژه تحریم‌های دشمن است.

نجاری گفت: انتخابات در کشور ما وحدت آفرین است، در عین حال که کثرت سلایق و احزاب مختلف وجود دارد.

 وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: شرکت در انتخابات امتداد راه شهدا و هم پیمانی با سردار سلیمانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پایان مدیریت زمان را عامل موثری در بهره‌برداری از فرصت‌های پیش آمده در دوران بازنشستگی دانست و گفت: بازنشستگان باید با قرآن کریم و اهل بیت (ع) بیش از پیش انس بگیرند و در راستای بصیرت بخشی به جامعه کوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات