خبرهای داغ:
حسینی:

جوانان منادیان انتخابات هستند

همدان-فرماندار فامنین با اشاره به اینکه یکی از اقشار اصلی در انتخابات جوانان هستند، گفت: جوانان منادیان انتخابات در شهرستان هستند و لازم است از ظرفیت سمن‌ها، ورزشکاران و ... در این عرصه استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۸۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

جوانان منادیان انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین که به منظور برنامه‌ریزی برای میلاد حضرت علی اکبر(ع) و حضور پرشور جوانان در انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: با حضور جوانان در مسائل مختلف شهرستان موفق می‌شویم و مقام معظم رهبری توصیه‌های موکدی بر استفاده از جوانان در امور مختلف دارند و نمونه‌ای از مدیریت جوانان را می‌توان در دفاع مقدس بیان کرد که میانگین سنی فرماندهان بین ۲۰ تا ۲۵ سال بوده است.

وی با بیان اینکه فلسفه حضور ما خدمت به مردم است، گفت: مبادا لحظه‌ای تردید ایجاد شود و ذره‌ای غیر از اخلاص در وجود ما باشد.

فرماندار فامنین تصریح کرد: اصل و رکن خدمت به مردم به ویژه جوانان را به عنوان اولویت در همه امور قرار دهید.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند امید و انگیزه را از مردم بگیرند، بیان کرد: با برگزاری برنامه‌های خوب به ویژه در روستاها می‌توانیم امیدبخشی را در جامعه افزایش دهیم .

حسینی با بیان اینکه کسب توفیق در گرو حضور جوانان در مسائل مختلف شهرستان است، اضافه کرد: در این ایام از معرفی الگوهای موفق غفلت نکنید، یک بخش از این افراد می‌توانند جوانان باشند و یک نمونه دیگر شهدای شهرستان هستند زیرا انس با شهدا جامعه را به سمت پیشرفت و رستگاری پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد جوانان شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند و باید برنامه‌ریزی خوبی برای آنها نیز داشت، گفت: در حوزه فرزندآوری و ازدواج باید برنامه‌های مناسبی در سطح شهرستان انجام شود.

فرماندار فامنین با اشاره به اینکه یکی از اقشار اصلی در انتخابات جوانان هستند، گفت: جوانان منادیان انتخابات در شهرستان هستند و لازم است از ظرفیت سمن‌ها، ورزشکاران و ... در این عرصه استفاده کنیم.

رئیس بانک ملت شهرستان فامنین نیز در این جلسه گفت: رضایتمندی خوبی از مجموعه بانک ملت شهرستان وجود دارد.

در پایان جلسه از رئیس بانک ملت شعبه شهرستان به دلیل پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به متقاضیان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار