خبرهای داغ:
سرهنگ شاه‌ملکی خبر داد

افزایش ۶ درصدی کشفیات موادمخدر در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در ۱۱ماه طی شده سال جاری کشفیات موادمخدر ۶ درصد، دستگیری فروشندگان ۱۵ درصد و کشف سرقت نیز هفت درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۹۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصیب شاهملکی در جمع خبرنگاران، اصحاب رسانه را پل ارتباطی دوسویه پلیس و مردم معرفی کرد و با اشاره به نقش بی‌بدیل آنان در ایجاد امنیت پایدار و مشارکت در تولید امنیت اظهار کرد: خوشبختانه و در ماه‌های اخیر روند برخورد با سارقین شدت بیشتری گرفته است و امروز، سرقت آزاردهنده و خشن در سطح شهرستان نداریم.

وی تصریح کرد: در ۱۱ماه طی شده سال جاری کشفیات موادمخدر ۶ درصد، دستگیری فروشندگان ۱۵ درصد و کشف سرقت نیز هفت درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: در بحث ترافیک، ساماندهی قشر شریف میوه‌فروشان و رفع موانع سد معبرباعث شده در بعضی نقاط، ترافیک روان‌تر شود اما با این اوصاف نیاز شهر به پارکینگ غیرقابل کتمان است.

وی همچنین به موضوع مطالبه مردمی برخورد با موتورسواران متخلف اشاره کرد و افزود: در سه ماه اخیر بیش از ۱۹۸ دستگاه موتورسیکلت که مرتکب تخلف شده اند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

شاه‌ملکی در ادامه به نقش چشمگیر پلیس در تامین امنیت انتخابات اسفندماه اشاره و عنوان کرد: در سال جاری رضایتمندی نسبت به عملکرد پلیس اسدآباد در سامانه ۱۹۷، ۱۵ درصد افزایش و انتقادات هفت درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به برخورد قاطع با سارقین احشام گفت: با توجه به دستگیری تعدادی از سارقان احشام، بیشتر مالباختگان به اموال خود رسیده‌اند اما از دامداران انتظار می‌رود از احشام خود بهتر مراقبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات