خبرهای داغ:
سرهنگ شاه‌ملکی خبر داد

کشف بیش از یک کیلوگرم موادمخدر از خرده‌فروشان حرفه‌ای در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف یک کیلو و ۱۸۵گرم موادمخدر از نوع تریاک وشیره آن و دستگیری دو نفر خرده‌فروش که به صورت تیم خانوادگی در سطح شهر فعالیت می‌کردند در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۲۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

کشف بیش از یک کیلوگرم موادمخدر از خرده‌فروشان حرفه‌ای در اسدآباد

سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اینکه فردی درسطح شهر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته، مراتب دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم نامبرده با یک دستگاه خودرو سواری پراید در سطح شهر مشاهده و با هماهنگی مراجع قضایی توقیف و در بازرسی بدنی از وی مقداری موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به سابقه وی در امر خرده فروشی موادمخدر، گفت: با هماهنگی مراجع قضایی منزل نامبرده در یک اقدام ضربتی در سطح شهر مورد بازرسی قرار گرفت و جمعا مقدار یک کیلو و۱۸۵ گرم تریاک و شیره آن کشف و یکی از بستگان نزدیک وی که همکاری داشت نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح سایر عملکرد رده‌های تابعه در دو روز گذشته، خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد یک هزار و ۴۰۰عدد قرص ترامادول، دو حقه وافور، یک دستگاه بی‌سیم و یک رشته دستبند و ۳۵ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف شد.

شاه‌ملکی ادامه داد: علاوه بر کشف دو فقره کش وروزنی، کابل برق و پنج مورد جرائم اینترنتی، یک نفر خرده فروش، ۹ نفر معتاد، سه نفرسارق کابل برق و منزل و همچنین دو نفر به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر که معتادان به مراکز ترک اعتیاد و متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

وی از توقیف ۱۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقای فرهنگ شد آمدی در این مدت خبر داد و گفت: شهروندان موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات