خبرهای داغ:
سرهنگ شاه‌ملکی خبر داد

کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در اسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری یک نفر سارق توسط عوامل انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۶۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی «موسی آباد» حین گشت‌زنی در سطح روستا‌های تابعه با مشاهده یک دستگاه خودرو پراید که به صورت بلاصاحب، رها شده بود مشکوک و به بررسی وضعیت آن پرداختند.

وی افزود: با استعلام از سامانه مشخص شد که دارای سابقه سرقت از همدان است لذا خودرو به پارکینگ منتقل و ضمن اعلام به مالباخته مراتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در ماموریت دیگری با توجه به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در شهر پالیز (جنت آباد) ماموران این پاسگاه انتظامی با حضور در محل و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی سارق شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضائی و ورود به منزل سارق دستگیر و پس از بازجویی فنی از وی، موتورسیکلت کشف و با دستور قضائی تحویل مالباخته شد.

شاه‌ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و یا متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شدآمدی در روز گذشته، گفت: در این مدت یک نفر سارق سیم و کابل برق و سه نفر خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات