خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره عنوان کرد

دشمن‌ستیزی و شناخت توطئه دشمن یکی از قرآنی‌ترین دستورات دین

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دشمن‌ستیزی و شناخت توطئه دشمن یکی از قرآنی‌ترین دستورات دین است.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۶۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در کرسی تلاوت قرآن شهرستان تویسرکان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مفاهیم قرآنی مسئله شناخت دشمن و آگاهی از دسیسه‌ها و نقشه‌های او است، بنابراین رویکرد و هدف بسیاری از داستان‌های قرآن نیز شناخت طاغوت و شناخت ولی خدا است.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن به هدف رسالت انبیا (ع) پرداخت و گفت: یکی از اولویت‌دارترین برنامه‌های انبیا مبارزه با طاغوت بود و همچنین یکی از اهداف ظهور حضرت بقیة الله(عج) نیز مبارزه با طاغوت‌های زمان و از بین بردن آنها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه دشمن‌ستیزی و شناخت توطئه دشمن یکی از قرآنی‌ترین دستورات دین است، بیان کرد: شناخت و مبارزه با دشمن و دفع توطئه‌های او و اعلام انزجار و برائت از دشمن یک دستور دینی و قرآنی است، بنابراین فریاد «مرگ بر آمریکا» نه صرفاً یک شعار سیاسی، بلکه یک نکته کاملاً قرآنی و دینی است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های طاغوت، اظهار بزرگی و برتری نسبت به دیگران است «انا ربکم الاعلی» است، مسئله‌ای که بازتاب تمام آن را امروز در غرب شاهد هستیم، در مقابل ولایت الهی شعارش «انا بشر مثلکم» است، بنابراین هر کس هر چقدر بیشتر به غرب نزدیک شود، بیشتر متکبر و خودبرتربین می‌شود و از مردم فاصله می‌گیرد، اما اگر به ولایت ولی خدا نزدیک شود مردمی می‌شود و در مقابل مردم خودبرتربین نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات