خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

دشمنان ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند/شرکت در انتخابات دفاع از کیان ملت و کشور است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه همدلی، انسجام، برادری و حس نوع‌دوستی باعث صلابت مردم شریف ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی شده است، گفت: دشمنان این ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، اظهار کرد: دو سوم حق بیمه‌ کشاورزان، روستائیان و عشایر در صندوق بیمه‌اجتماعی توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی افزود: نگاه احکام نورانی قرآن کریم و دین مبین اسلام به انسان، خلیفه الله بودن او است که همین نگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث انسجام ملی، وحدت و نوع‌دوستی در کشور شده است.

استاندار همدان عنوان کرد: امام عظیم‌الشأن(ره) پرچم قیام انقلاب اسلامی را برای مقابله با ظالمان و مستکبران و خدمت‌رسانی به مستضعفان و محرومان و نجات آن‌ها از تاریکی برافراشت و با لطف الهی در این مسیر موفق شد.

وی با بیان اینکه همدلی، انسجام، برادری و حس نوع‌دوستی باعث صلابت مردم شریف ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی شده است، گفت: دشمنان این ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

قاسمی‌فرزاد تصریم کرد: مردم شریف روستا و عشایر، تولیدکنندگان کم‌توقع و کم‌هزینه‌ کشور هستند و تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای حمایت از این قشر زحمتکش، اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: شرکت در انتخابات و رأی به فرد شایسته و اصلح، دفاع از کیان ملت و کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار