خبرهای داغ:
ترکاشوند:

همه باید با تمام توان و اراده قوی در راه جهاد تبیین قدم برداریم

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: همه ما باید با تمام توان و اراده قوی در راه جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم قدم برداریم.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین که با حضور مدیران و کارمندان بسیجی ادارات شهرستان نهاوند برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نسبت به وظیفه عمومی همه آحاد ملت در شرکت و نیز دعوت از یکدیگر برای حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه حضور در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد.

وی افزود: با خدمت صادقانه و حل مسائل و مشکلات مردم توسط همه ادارات و ایجاد امید و رضایتمندی در مردم، خود بیمه کننده و تضمین قوی‌تر شدن ملت و مایوس شدن دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان گفت: دشمن با تمام توان، توپخانه ‌های خود را در عرصه‌های مختلف برای از بین بردن اعتماد و اعتقادات نسل جدید نسبت به این انقلاب و نظام، به کار انداخته و این جز با تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر هم زننده حملات و نقشه‌های دشمنان نخواهد شد.

وی بابیان اینکه امتحان حضور در روز انتخابات، همان امتحان حضور در روز عاشورا، و امتحان رای دادن در انتخابات، همان امتحان حمایت از اسلام و امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: همه ما باید با تمام توان و اراده قوی در راه جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم قدم برداریم.

همه باید با تمام توان و اراده قوی در راه جهاد تبیین قدم برداریم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار