خبرهای داغ:
سرهنگ جلیلوند:

امام خمینی (ره) عزت را به ایران هدیه کرد

همدان-فرمانده حوزه شهید رجایی تویسرکان بابیان اینکه امام خمینی(ره) عزت را به ایران هدیه کرد، گفت: امروز کشور ما در بالاترین جایگاه در شاخص‌های رشد علمی و انسانی و بهترین نمونه دموکراسی و مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۴۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مسعود جلیلوند در نشست بصیرتی در جمع اهالی روستای لامیان اظهار کرد: از ویژگی‌های قیام امام خمینی (ره) پایان استعمار و سلطه ابرقدرت‌های خارجی بر کشور ایران و جلوگیری از چپاول ثروت و منابع مختلف این سرزمین بود که ماحصل آن فقر و محرومیت شدید مردم وعقب ماندگی کشور بود.

وی افزود: رژیم پهلوی خیانت‌های زیادی به ایران کرد که یکی از نمونه‌های کوچک آن بخشیدن رشته کوه‌های آرارات به ترکیه و سرچشمه‌های هیرمند به افغانستان و بحرین به انگلستان است.

فرمانده حوزه شهید رجایی ولاشجرد تویسرکان با اشاره به دستاوردهای قیام امام راحل گفت: اولین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی  استقلال، آزادی و پیشرفت و آبادانی کشور و سپس بهره‌مند شدن مردم از منابع امکانات و توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی، هسته‌ای، پزشکی، کشاورزی، صنعتی و عمرانی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) عزت را به ایران هدیه کرد، اضافه کرد: امروز کشور ما علاوه بر قرار گرفتن در بالاترین جایگاه در شاخصه‌های رشد علمی و انسانی در جهان بهترین نمونه دموکراسی و مردم سالاری دینی به حساب می‌آید.

امام خمینی (ره) عزت را به ایران هدیه کرد

امام خمینی (ره) عزت را به ایران هدیه کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار