خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاجتی:

امروز ایران با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا در اوج قدرت است

همدان-امام جمعه موقت اهواز گفت: اگر امروز ایران در اوج قدرت در جهان است فقط به دلیل قرار گرفتن زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) و بهره گرفتن از فرهنگ عاشورا است.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۲۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام دکتر میراحمد حاجتی در هفتمین همایش سراسری خادمین هیات رزمندگان ثارالله استان همدان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اظهار کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال  دفاع مقدس با توسل به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به پیروزی رسیدند و ما در ۲۰ هزار کیلومتر منطقه ۲۰ هزار شهید دادیم اما ذره‌ای خاک ندادیم که در ۲۰۰ سال گذشته سابقه ندارد.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) نور خدا در دل‌ها است، افزود: هیئتی‌ها برای تعالی باید خود ذکر «اباعبدالله(ع)» را در عمل در زندگی خود ساری و جاری کنند تا بتوانند بر قلوب مخاطب حاکم شوند وگرنه سوز و گذار تنها این کار را نخواهد کرد و کارساز نیست .

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سختی کارهیئت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: خدمت در خیمه امام حسین (ع) نعمت بزرگی است که شامل حال هرکس نخواهد بود مگر اینکه خود امام حسین(ع) دعوت کند و توفیق خدمت به عزادارنش را به فرد اعطا کند .

وی اضافه کرد: اگر امروز ایران در اوج قدرت در جهان است فقط به دلیل قرار گرفتن زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) و بهره گرفتن از فرهنگ عاشورا است؛ اشعار  بچه رزمنده ما در همه عملیات‌ها  برگرفته از  شعارهای یاران امام حسین(ع) در زمان جنگ با دشمن بود .

امام جمعه موقت اهواز قدرت نظامی  ایران اسلامی را بالاتر از آمریکا و انگلیس و فرانسه دانست و گفت: اگر امروز ایران در اوج قدرت است فقط به دلیل اسلام است که امام حسین (ع) را به ما داد.

وی افزود: زمانی یک سرباز آمریکایی به سران پهلوی دستور می‌داد اما امروز زیردریایی آمریکایی و انگلیسی به دلیل قدرت ایران اسلامی باید به سطح بیاید وبه زبان فارسی پاسخ بی‌سیم بسیجی و پاسدار ما را بدهد و یا ناو آمریکایی با آن همه تجهیزات بدون اجازه پاسدار حق تردد در چندین کیلومتری آب‌های سرزمینی ما را ندارد به برکت اسلام و امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات