خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه عشایر مدافع همواره مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: از خودگذشتگی عشایر در حوزه های مختلف نشان داده است که در مواقع مهم و ضروری همواره در صحنه بوده اند.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۶۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش جهاد تبیین که با حضور سران ایلات،طوایف، اقوام و عشایر استان سمنان برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش عشایر در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: از خودگذشتگی شما عشایر در حوزه های مختلف نشان داده است که در مواقع مهم و ضروری همواره در صحنه بوده اید و همچون دیگر اقشار؛ دفاع از حریم اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی این روحیه انقلابی در سراسر ایران اسلامی به ویژه در قشر عشایر موج میزند.
سردار شوقانی افزود:به پاس حضور همیشگی شما در همه صحنه های مختلف مسئولیت مسئولین نیز افزایش یافته است و ما نیز در جهت برطرف کردن مشکلات گام برمی‌داریم.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد:همان طور که حضور شما عشایر عزیز در ۲۲ بهمن مشت محکمی به استعمارگران جهانی زد ، انشاله با حضور با شکوه خود در یوم الله ۱۱ اسفند باعث ایجاد قدرت ملی، امنیت، نمایش وحدت و عزت ملی و مرتفع شدن مشکلات در عرصه های مختلف شوید.
خاطر نشان می شود همایش جهاد تبیین به همت سازمان جامع بسیج عشایری استان سمنان و با حضور جمعی از مسئولان استانی و سران ایلات،طوایف، اقوام و عشایر استان سمنان در حسينيه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار