فرمانده انتظامی خراسان رضوی با قدردانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت:علی رغم تبلیغات سوء دشمن، مردم ما با شهدا و امامشان عهد و پیمان بسته‌اند و دشمن در دشمنی با این ملت، فقط خودش را به زحمت می‌اندازد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۵۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار تقوی سردار تقوی که در حاشیه محفل انس و الفت نیروهای مسلح استان خراسان رضوی با خبرنگار بسیج سخن می‌گفت با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: صمیمانه از حضور یکایک مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی، اظهار داشت: مردم ما، رهبر و آرمان‌های انقلابشان را خوب می‌شناسند و هرگاه دشمن از آنان خواسته‌ای دارند، عکس آن را انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: امیدوارم به عنوان یک خادم حوزه امنیت بتوانم قدردان این حضور دشمن شکن و مقتدرانه مردم باشم.

محمد کاظم تقوی در پایان تصریح کرد: علی رغم تبلیغات سوء دشمن مردم ما با شهدا و امامشان عهد و پیمان بسته‌اند و وصیت نامه آنان را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند و البته دشمن در دشمنی با این ملت، فقط خودش را به زحمت می‌اندازد و کاری از پیش نخواهد برد.

خبرنگار/غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار