خبرهای داغ:
شاهرود_ به همت پایگاه ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، یادواره شهید محمدمهدی حجی در شهر رویان شهرستان شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۹۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، برنامه شبی با رفیق شهیدم به یاد شهید محمدمهدی حجی در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) شهر رویان شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم شهدایی، امام جمعه شهر رویان حجت الاسلام جلائی صلاحی خیرمقدم گفت و علی حجی برادر شهید خاطراتی از این شهید بیان کرد و حجت الاسلام علی اکبر بیاری در باب شهید و شهادت مطالبی عنوان و رامین نظری از کارشناسان سیاسی در خصوص انتخابات و مشارکت قوی مطالبی بیان و پدر پایان کلیپی از شهید پخش گردید.
این مراسم به همت کارگروه شبی با رفیق شهیدم شهر رویان، پایگاه ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و هیأت امنا مسجد برگزار شد.

محمدمهدی حجی، فرزند علی اکبر متولد ۱۳۴۶ بود. بیست و هشت ماه و بیست و دو روز سابقل حضور در جبهه را داشت. فرماندۀ گروهان بود و عضو جهاد سازندگی. نامزد داشت و برای عروسی آمده بود. آمدنش همزمان با تحرکات سال ۱۳۶۷ عراق گردید. فراخوان نیرو دادند. محمدمهدی از نامزدش و ازدواج با او دل کند و عازم جبهه گردید. در تاریخ ۲۶/۲/۱۳۶۷ در تپه های حاج محمد (حاج اسماعیلی) بانه به شهادت رسید.
قبل از شروع عملیات این شهید بزرگوار در دفتر یاد داشتش که قطع A۵ می­باشد، ده صفحه با مردم درد دل کرده است. این درد دل هم وصیت نامۀ شهید می­باشد و هم بیانگر تفکر، ارزش­ها، نگرش­ها و دانش اوست. در پرونده­اش ذکر شده است که میزان تحصیلات او سوم ابتدایی بوده است. اگر چنین هم باشد این متن نشانگر آن است که او باسواد بی­مدرک بوده است. به جهت اهمیت والای این متن تمام آنرا بدون هیچ دخل و تصرفی نقل می کنیم.
«سلام بر حسینیان زمان و عاشقان جان بر کف امام، رزمندگان ایثارگر جبهه­های حق علیه باطل و با عرض ارادت برتمامی مجروحین، معلولین، جانبازان، اسراف مفقودین و شهدای گرانقدر و خانواده­های معظمشان.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار