خبرهای داغ:
در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با ایام دهه فجر مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم مرتضی جعفری از تیپ فاطمیون همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهید، خانواده شهدا، نیروهای نظامی وانتظامی، مهاجرین افغانستانی، همرزمان شهید در تیپ فاطمیون رزمندگان وبسیجیان گردان 122امام حسین(علیه السلام) از میدان خلیج فارس گلدشت تا گلزار شهدا ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۷۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، با همکاری گردان ۱۲۲امام حسین (علیه السلام)  مراسم تشییع شهید جعفری از تیپ فاطمیون از ساعت 9صبح با حضور آحاد مختلف مردم و مهاجرین افغانستانی از میدان خلیج فارس گلدشت تا گلزار شهدا انجام شد.

در میانه مسیر خیل عظیم جمعیت این شهید عزیز را تا جایگاه ابدی بدرقه نمودند.

در این مراسم مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخته و حاضرین نیز با شعارهای ضد آمریکایی و اسراییلی این جنایت را محکوم کردند، در این مراسم امام جمعه شهر گلدشت سخنانی پیرامون جبهه مقاومت و نقش آن در امنیت کشور و کوتاه نمودن دست گروههای تکفیری و ایادی استکبار در منطقه بیان نمودند .

امام جمعه محترم شهر ضمن پاسداشت مجاهدت های برادران افغانستانی در دفاع از حریم ولایت و ائمه اطهار نقش آنها را در جبهه مقاوت بی بدیل و تعیین کننده دانسته و لشکر فاطمیون را از پیشتازان و خط شکنان جبهه مقاومت برشمرده  و از این رو مورد خشم آمریکای جهانخوار قرار گرفتند.

 در این مراسم  گردان ۱۲۲ امام حسین (علیه السلام) ضمن حضور گسترده با برپایی موکب از شرکت کنندگان و تشییع کنندگان  پذیرایی نمود.

لازم به ذکر است که این شهید گرانقدر در کنار شهدای جنگ تحمیلی گلزار شهدای شهر گلدشت به دل خاک آرام گرفت.

روحش شاد و نامش گرامی

ارسال نظرات