خبرهای داغ:

اتحاد بی‌نظیر ملت انقلاب را به پیروزی رساند

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران بود که انقلاب را به پیروزی رساند.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۱۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 17 بهمن در جشن انقلاب که در حسینیه شهدای گمنام سلماس برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: اتحاد و همدلی و هم‌افزایی ملت بزرگ کشورمان باعث شد که انقلاب اسلامی با این عظمت به پیروزی برسد پس باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ملّتِ ازجان گذشته ما با دست‌های خالی از سلاح در مقابل طاغوتیان ایستادند و  تنها با تکیه بر ایمان و اتّحاد قیام کردند و ندای اسلام‌طلبی از اعمال وجود خود سر دادند تا اینکه  در نهایت توانستند نظام شاهنشاهی را سرنگون کرده و حکومت اسلامی را برقرار کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: ملّت بزرگ کشور ما توانست با توکل بر خداوند و پیروی از علمای ربانی زمان خود به پیروزی بزرگی دست پیدا کند؛ علمای اسلام و مراجع تقلید پیشقراولان این حرکت باشکوه بودند.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: ملت ما برای پیروزی اسلام و سرنگونی کفر در تلاش بودند و در این راه اتحاد بی‌نظیری را شکل دادند و دوران پرحماسه انقلاب را رقم زدند و این اتحاد بی نظیر و شگفت انگیز و الهی ملّت مسلمان ایران بود که نقشه‌های استعمار برای کشور ما را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه صلابت و یک‌دلی ما بر پایه ایمان شکل گرفته است، ادامه داد: اکنون نیز باید برای تقویت انقلاب، پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) به صورت جدی تلاش کرده و به مطالبه رهبری مبنی بر جهاد تبیین نیز جامه عمل بپوشانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب را اهتمام برای جهاد تبیین دانست و گفت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هر فرصتی باید بیان کنیم تا اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید بدانند ر این سال‌ها چه تحولات شگرفی در عرصه‌های مختلف رخ داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار