آیین رونمایی از کتاب کاپشن صورتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۳۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از نیشابور، محمد صادق سلطان‌زاده، هادی سیاسی کشور، در آیین رونمایی از کتاب کاپشن صورتی که به مناسبن گرمیداشت دهه مبارک فجر و چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، اظهار کرد:دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی انسان‌سازی است و این انسان‌های انقلابی هستند که تا پای جان می‌ایستند.

هادی سیاسی ادامه داد: پرورش انسان‌های انقلابی سبب می‌شود که بعد از آسمانی شدن دختر کاپشن صورتی، پدرش بگوید: سردار دل‌ها برخیز و زیبایی‌ها را ببین!

وی با تاکید بر اینکه برگ برنده جمهوری اسلامی مردم است، ابراز کرد: امتداد لبخند دخترک کاپشن صورتی فقط یک حرکت است و آن حضور در انتخابات روز ۱۱ اسفند برای ساختن ایران قوی است.

سلطان‌زاده تصریح کرد: تمامی دختران سرزمین ما می‌توانند با کاپشن‌های رنگین، رنگین کمانی از اقتدار، پیروزی و امنیت را برای ایران خلق کنند.

در حاشیه مراسم، مرضیه‌بیگم حسینی یکی از ۳ نویسنده کتاب کاپشن صورتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در نیشابور اظهار کرد: دختر کاپشن صورتی به دلیل معصومیت، الگویی است برای اینکه بگوییم مقاومت می‌تواند از بچه کوچک هم مصداق داشته باشد.

نویسنده کتاب کاپشن صورتی افزود: کتاب کاپشن‌ صورتی برداشتی آزاد از فاجعه کرمان است که سعی کردیم کتاب مقاومت را تبیین و روحیه میهنی ملی و وطن دوستی را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: راوی کتاب پدر ریحانه دختر کاپشن صورتی است که داستان از شهادت همرزم پدر دختر کاپشن‌ صورتی شروع می‌شود تا گم شدن ریحانه در مراسم حاج قاسم و فصل آخر شهادت دختر کاپشن صورتی.

لازم به ذکر است مراسم با اجرای تئاتر بازسازی صحنه شهادت دختری با کاپشن صورتی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها