فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم مشهد از اجرای حدود ۶۰۰ ویژه برنامه در ۸ محور اصلی در طول دههٔ مبارک فجر در حاشیه شهر مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ اسماعیل زیبایی در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج میثم برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر حدود ۶۰۰ عنوان برنامه در ۸ محور کلی پیش بینی شده که همزمان با نخستین روز از دهه فجر در سطح حوزه های مقاومت برگزار می شود.

وی افزود: گذرگاه انقلاب، سلام به آینده، محله نشاط، مسیر روشن، پرچم افتخار، آوای بیداری و قاب دوازدهم از جمله مهم ترین محورهای اصلی فعالیت های فرهنگی و بصیرتی که توسط ستاد دهه فجر این ناحیه در حال پیگیری می باشد.

سرهنگ زیبایی تشریح نمود: چهل و پنجمین دهه فجر در سال ۱۴۰۲ با هشتکهای #ایران_قوی و #انقلاب_مردم توسط ستاد دهه فجر ناحیه میثم در حال پیگیری است و تاکنون اقدامات و نشست های خوبی در این زمینه برگزار و حدود ۶۰۰ عنوان طرح، برنامه ریزی شده که توسط ۱۶ پایگاه مقاومت محلات، ۲ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و ۲ کانون مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار