معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رمز موفقیت کشور در سایه همدلی مردم، حضور مجددانه و خستگی ناپذیر مسوولان و همگام بودن آنان در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهارکرد:امت اسلامی مسئولیت زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) را بر عهده دارند که با عنایت ‏الهی و عدالت گستری در جامعه این امر مهم محقق خواهد شد، بنابراین باید عدالت مهدوی در جامعه نشر داده شود که این حرکت مهم، زمینه ساز ظهور مهدی صاحب زمان (عج) است.

وی افزود: رمز موفقیت کشور در سایه همدلی مردم، حضور مجددانه و خستگی ناپذیر مسوولان و همگام بودن آنان در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.

ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه جدی دولت را مهار تورم، رشد تولید و عبور از تنگناها دانست و گفت: در عرصه خارجی نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکوم کردن رژیم کودک کش اسرائیل همواره مورد تاکید است.

قاضی زاده گفت: برنامه جدی دولت مهار تورم، رشد تولید و عبور از تنگناها است و در عرصه خارجی نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکوم کردن رژیم کودک کش اسرائیل همواره مورد تاکید است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه رمز موفقیت کشور در سایه همدلی مردم، حضور مجددانه و خستگی ناپذیر مسوولان و همگام بودن آنان در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است،خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند با نثار جان خود گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند و در این راه جوانان زیادی در راه انقلاب و میهن اسلامی شربت شهادت را نوشیده‌اند و این درحالی است که دشمنان و منافقان کوردل باید بدانند ملت ایران پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و هیچگاه از پیروی ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها