خبرهای داغ:
شاهرود_ در نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، ۲۷ عنوان برنامه تصویب شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان و بسیج رسانه شرق استان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد، با بحث و تبادل نظر ۲۷ عنوان برنامه تصویب شد.
محمدتقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلتمی در این نشست با تاکید بر اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در پیش بودن حماسه سیاسی انتخابات بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در این راستا تاکید کرد.
او در ادامه با اشاره به برنامه‌ها گفت: اجرای نمایش تئاتر، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتابخوانی، عصر داستان خوانی، نشست قرآنی و نهج البلاغه و ورک شاپ و ایستگاه نقاشی را از جمله برنامه‌ها با همکاری انجمن‌های این اداره برشمرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: جشن انقلاب در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری، کارگاه خوشنویسی، فضاسازی محیطی و دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر و رسانه و برنامه‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه نقاشی را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.
عباس اعتماد مسئول بسیج هنرمندان شاهرود نیز با اشاره به برگزاری جشنواره مترسک‌ها طبق سنوات گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال تلاش داریم این جشنواره را با توجه به طوفان الاقصی و انتخابات پیش رو به روش نو و جدید ارائه نماییم.
او به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و نمایشی توسط هنرمندان بسیجی در این دهه تاکید کرد.
علی عامری مسئول بسیج رسانه شاهرود نیز با تاکید بر پوشش رسانه‌ای و مجازی فعالیت‌های انجام شده در دهه مبارک فجر توسط خبرنگاران شهرستان بر برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و کارگاه سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: تولید محتوا برای دهه مبارک فجر و انتخابات در فضای مجازی و برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و اردوی انعکاس فعالیت‌های محلات اسلامی و جهادگران را از دیگر برنامه‌ها در این ایام برشمرد.
لازم به ذکر است در این نشست بر هم افزایی و همکاری بیش از پیش در راستای اجرای برنامه‌ها در راستای کمیته‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود که مسئولیت آن بر عهده اعضا است تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار