خبرهای داغ:
استاندار خوزستان بر ضرورت اولویت دهی به استفاده از ظرفیت مولدسازی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۹۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: طرح مولدسازی یکی از ظرفیت‌های خوب قانونی در راستای ایجاد درآمد اختصاصی برای دستگاه‌های اجرایی است و بر این اساس آموزش و پرورش نیز می‌بایست با استفاده از این ظرفیت قانونی در راستای تبدیل به احسن کردن فضا‌های مناسب و موجود اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت در حوزه آموزش کاری بلند مدت است؛ خاطرنشان کرد: بی شک ارزیابی مدیران دستگاه‌ها می‌بایست بر مبنای طرح‌ها و کار‌های بلندمدت قرار گیرد چرا که فعالیت اثرگذار و اثربخش در سطح دستگاه‌های اجرایی از مسیر طرح‌های بلند مدت می‌گذرد. فعالیت در مجموعه تعلیم و تربیت کشور نیز بنیادین، اثرگذار و بلندمدت است.

حسینی محراب با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز می‌بایست به سمت ساخت و تجهیز هنرستان‌ها ترغیب شوند؛ خاطرنشان کرد: فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان ستودنی است و بسیار تاثیرگذار بوده است. البته می‌بایست تلاش شود تا این ظرفیت خوب خیرین به سمت ساخت و تجهیز هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش هدایت شود.

استاندار خوزستان گفت: بحث مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌های اجرایی نیز می‌بایست در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گیرد و از طریق برگزارب جلسات و توجیه مدیران این دستگاه‌های اجرایی اعتبارات مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی را به سمت مدرسه سازی و مدرسه یاری در سطح مناطق کم برخوردار استان هدایت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار