خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود گفت: همزمان با دهه فجر ۱۴۰۲؛ ۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۰۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

۷ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، محمدتقی توحیدی نیا اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب، هفت پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار حدود ۲۰۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی آماده بهره‌برداری است.
او افزود: اجرای شبکه آب در واحد‌های کارگاهی با هزینه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، شبکه روشنایی و برق با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال و شبکه آبیاری قطره‌ای با مبلغ ۸ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های است که در شهرک صنعتی شاهرود این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
توحید نیا بیان کرد: پروژه عمرانی تامین آب برای ناحیه صنعتی بیارجمند با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در زمره پروژه‌های قابل افتتاح است.
مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود تصریح کرد: اجرای شبکه روشنایی و پست هوایی با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد ریال و تامین آب با مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از پروژه‌های هستند که در دهه فجر ۱۴۰۲ در ناحیه صنعتی کالپوش افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار