مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: دومین اعتکاف عملیات مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی این شهرستان به همت گروه‌های جهادی و با مشارکت بیش از یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در ۱۲ مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۵۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان: شهرام حسن‌آبادی با اشاره به برگزاری نوزدهمین اعتکاف دانش‌آموزی در این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با ایام البیض ثبت‌نام از ۲ هزار و ۱۶۸ دانش‌آموز برای حضور در دومین اعتکاف عملیات مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی انجام شد که از این تعداد بیش از یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در ۱۲ مسجد معتکف شدند.

وی تصریح کرد: نقش اصلی این عملیات بر عهده مربیان و دانش‌آموزان تشکل‌های دانش‌آموزی همچون انجمن‌های اسلامی، واحدهای بسیج دانش‌آموزی، کانون‌های جمعیت هلال‌احمر و شوراهای دانش‌ آموزی مدارس بوده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج قوچان با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی و پای‌کار آورنده مردم و حاکمیت در احیا و گسترش سنت حسنه اعتکاف نقش بسزایی داشتند، افزود: علاوه بر مباحث و موضوعات متداول در مراسم اعتکاف، موضوعات تربیتی، مذهبی، خودسازی و خودشناسی و... نیز توسط روحانیون جوان و اساتید برای دانش‌آموزان دختر و پسر بازگو شد.

حسن‌آبادی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دختر در هفت مسجد و پسران در پنج مسجد به‌صورت اختصاصی معتکف شده بودند، بیان کرد: ۵۸ درصد معتکفان دانش‌آموزی سال جاری دختران و ۴۲ درصد را پسران تشکیل داده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار