خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: با این مشارکت می‌توان بخشی از مشکلات جامعه را حل کرد و باید تنور انتخابات داغ شود تا مشارکت قوی شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۵۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

۲۲ بهمن نمادی برای مشارکت در انتخابات/مشارکت در انتخابات باید جدی گرفته شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهر با تبریک مناسبت‌ها و تشکر از دست اندرکاران اعتکاف شهرستان که در دوران پسا کرونا استقبال خوبی انجام شد و برای کشور برکاتی از جمله نزولات آسمانی داشت، به موضوع جهاد تبیین در عرصه مشارکت قوی در انتخابات اشاره کرد و افزود: باید همه در این عرصه وارد صحنه شوند و انحصار به عده خاص نیست و وظیفه شرعی و قانونی و فردی است و حتی رهبری انقلاب به زنان خانه دار نیز در این مورد تاکید کردند.
امام جمعه شاهرود، ۲۲ بهمن را نمادی برای مشارکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: اگر مردم خدمت روان ببینند گفتن لازم نیست و در صحنه حاضر می‌شوند و در کنار تبیین و گفتمان، نیرو‌های خدمتگذار باید خدمات روان ارائه کنند و آنجا که نمی‌شود تبیین کنند برای مردم و با صداقت گفته شود مردم می‌پذیرند و باید جمع بین اقدام و روان سازی و تبیین و گفتمان انجام شود.
او با بیان اینکه دهه فجر و جشن‌ها مهم است، اما اولویت باتوجه به تاکیدات رهبر انقلاب انتخابات است، اظهار کرد: در بخش دانش آموزی و دانشجویی و سایر بخش‌ها برای مسئله انتخابات جای کار است تا مشارکت خوبی انجام شود.
امینی با تاکید بر اینکه مردم از دین و انقلاب قهر نمی‌کنند، اما از ما مسئولین ناراحت می‌شوند، افزود: نباید بگذاریم از این موضوع دشمن سو برداشت کند و آن را تبلیغ نشر دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه در فرهنگ عمومی مردم، مشارکت در انتخابات باید جدی گرفته شود، گفت: با این مشارکت می‌توان بخشی از مشکلات جامعه را حل کرد و باید تنور انتخابات داغ شود تا مشارکت قوی شکل بگیرد.
او با اشاره به فرصت دهه فجر در فرهنگ عمومی، بیان کرد: باید از این فرصت برای انتخابات و نفوذ مبانی انقلاب به ذهن مردم و بیان موفقیت‌ها استفاده کرد و نقاط ضعف را برطرف نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار