رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: یک واحد صنعتی تولید محصولات لبنی در این شهرستان به دلیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش تعطیل شده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۶۱
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، هادی ایزدی اظهار کرد: تعطیلی این واحد تولیدی که یکی از سه واحد تولید محصولات لبنی در جنوب خراسان رضوی به شمار می‌رود، به دلیل کمبود تسهیلات و نقدینگی و کاهش رقابت‌پذیری در فروش محصولات به دلیل افزایش تولیدات مشابه سنتی در بازار رخ‌داده است.

 وی ادامه داد: مشکلات این واحد تولیدی و به‌خصوص در تأمین تسهیلات در دست بررسی است تا با رفع آنها زمینه فعالیت دوباره واحد تولیدی مذکور فراهم شود.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد تصریح کرد: واحد تولیدی مزبور با ۱۵ نفر اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از واحدهای عمده تولید لبنیات این شهرستان به شمار می‌رفت.

 علیرضا قلی‌زاده، مدیر این واحد تولیدی صنایع لبنی در گناباد نیز اعلام کرد: افزایش فروش تولیدات لبنی به‌صورت سنتی و شیر محلی در واحدهای صنفی و از طرفی افزایش قیمت تولید شیر، صرفه اقتصادی و سرمایه در گردش را برای ادامه فعالیت کاهش داده و بستر تعطیلی این واحد تولیدی را فراهم کرد.

 وی اضافه کرد: برخی از واحدهای صنفی بدون پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های جانبی با فروش تولیدات سنتی، فعالیت واحدهای تولیدی این بخش را تحت‌تأثیر منفی قرار داده است که مسئولان باید توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار