خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۴۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محمد راضی‌جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان در آیین امضای ۸ قرارداد بین شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و پارک علم و فناوری خوزستان که در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: قراردادها می‌توانند مُنجر به دستیابی آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌های مختلف، به ویژه صنعت نفت شود.

او می‌گوید: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها، معرفی فرصت‌های موجود و تبیین آن‌ها برای مردم و جوانان است که از این رو می توان گفت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت نیز مصداق جهاد تبیین به شمار می آید.

به گفته ی مدیر پارک علم و فناوری استان خوزستان قراردادهایی که در این نمایشگاه امضا می شوند نیز در راستای حمایت از جوانان و ایده‌های نوآوارانه در زمینه صنعت نفت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

جلالی ادامه داد: قراردادی در خصوص توسعه فرایند نرم‌افزاری و برداشت نفت و کنترل چاه‌ها و استخراج نفت امضا شده است که امیدواریم این قرارداد بهبودی قابل توجهی در عملکرد صنعت نفت استان و مناطق نفت‌خیز جنوب ایجاد نماید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار