خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره تردد نفتکش‌ها و آسیب رساندن به زیرساخت‌های جاده‌های استان گفت: به همین دلیل باید نظارت بر وضعیت ایمنی زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان دوچندان شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بر ایمن‌سازی هرچه بیشتر جاده‌های خوزستان با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تردد مسافران به خوزستان تاکید کرد و گفت: یکی از مواردی که به زیرساخت‌های جاده‌های استان آسیب وارد می‌کند، تردد نفت‌کش‌ها است، به همین دلیل باید نظارت بر وضعیت ایمنی زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان دوچندان شود.

وی افزود: همچنین ضرورت دارد که بر تردد و آماده‌سازی زیرساخت مورد نیاز این نفت‌کش‌ها در جاده‌های خوزستان برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی نظارت شود؛ پارکینگ‌های مخصوصی باید برای استراحت و استقرار نفت کش‌ها در جاده‌های استان تعیین شود تا کمترین خطر و حادثه از سوی این خودروها در جاده‌های خوزستان رقم بخورد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به آغاز سفر کاروان‌های راهیان نور و افزایش تردد مسافران از بهمن ماه در جاده‌های استان، گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از اواخر اسفند ماه، سفر کاروان‌های راهیان نور از نیمه دوم بهمن آغاز می‌شود که این امر موجب افزایش تردد مسافران و زائران راهیان‌نور در استان خواهد شد.

وی بر انجام برنامه‌ریزی از سوی دستگاه‌های مربوط برای ایمن‌سازی و مناسب‌سازی جاده‌ها به منظور جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: وضعیت برخی از معابر درون و برون شهری خوزستان وضعیت مطلوبی ندارند و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی متولی باید برای ایمن‌سازی معابر و مناسب‌سازی راه‌ها اقدام کنند.

خانچی تاکید کرد: مناسب‌سازی معابر و جاده‌های خوزستان باید با سرعت و کیفیت هر چه بیشتر از سوی این دستگاه‌ها انجام شود تا کمتر شاهد بروز حوادث استان به ویژه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال باشیم.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های خدمات رفاهی نقش مهمی در کاهش تصادف‌های جاده‌ای دارند، گفت: دستگاه‌های مربوط نحوه خدمات‌دهی در این مجتمع‌ها را پایش کنند و با صاحبان مراکزی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و یا مرتکب تخلف می‌شوند، برخورد جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها