خبرهای داغ:
شاهرود_ مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۳۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی در حاشیه این مراسم، ضمن دعوت از کارکنان و خانواده‌ها جهت حضور پر شور در انتخابات پیش رو اظهار کرد: یاد و راه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید رضی موسوی، شهدای غزه و شهدای حادثه تروریستی کرمان، را می‌توان نمونه‌ی بارزی از حس وطن دوستی ابراز کرد که حفظ خون به ناحق ریخته‌ی آنان با مشارکت حداکثری در سرنوشت ایران سرافراز که همانا حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکم بر یاوه گویی‌های استکباری جهانی ست، متبلور می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: قرآن کریم دارای ویژگی‌های فراوانی است که خداوند به آن‌ها در آیات مختلف اشاره کرده است؛ از جمله این صفات آن است که قرآن نور مبین است، یعنی روشنگر بوده و راه را به انسان‌ها می‌نمایاند و جز این نور که خدا به بندگانش نشان می‌دهد، نور و هدایت‌گر دیگری نیست.
او اظهار کرد: بخشی از فجایعی که امروز در غزه می‌بینیم، ناشی از جهان‌بینی غیر الهی است؛ مقامات غربی بار‌ها و صراحتا گفته‌اند که در این جنگ از تمدن مادی در مقابل تمدن دینی و الهی دفاع می‌کنند، مواجهه‌ی کاملاً تمدنی که در این نبرد تجلی یافته است.
سعید خادمیان مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این دوره با شعار محوری «غزه تنها نیست» با حضور ۹۸ متسابق درهفت گروه بانضمام گروه ویژه شامل رشته های، قرائت‌های تقلیدی، تحقیق و ترتیل، حفظ های: تخصصی، عمومی و موضوعی، مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه وهمچنین صحیح خوانی، اذان و قصه گویی با حضور همکاران و خانواده‌های ایشان برگزار که نفرات برگزیده به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار