خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیان اینکه ایجاد وفاق و همدلی در جامعه، گفت: امید آفرینی و جهاد تبیین اولویت‌های بسیج رسانه است.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۱۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

تلاش بسیج رسانه در ایجاد وفاق و همدلی/امید آفرینی و جهاد تبیین اولویت‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، علی عامری در دیدار با امام جمعه شاهرود با گرامیداشت ۲۱ دی ماه سالروز شهادت غلامرضا رهبری خبرنگار صدا و سیما در عملیات کربلای پنج و روز قشر بسیج رسانه با اشاره به اقدامات کانون بسیج رسانه شهرستان اظهار کرد: این کانون از سال ۱۳۹۶ بصورت غیر رسمی و از ابتدای مهرماه امسال بصورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است و تاکنون قریب به ۱۰۰ عضو جذب نموده است.
او افزود: بسیج رسانه در راستای هماهنگی و هم افزایی فعالیت‌های انقلابی رسانه‌ها و تقویت و کارآمدسازی جبهه رسانه‌ای در عرصه جنگ نرم و حفظ و حاکمیت بخشی روحیه جهادی و تقویت فرهنگی بسیجی در رسانه‌ها و حمایت و پشتیبانی رسانه‌ای از جبهه مقاومت و نقش آفرینی و حمایت از نظریه پردازی و تولید علم در عرصه ارتباطات رسانه‌ای فعال است.
مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی خاطر نشان کرد: جامعه هدف بسیج رسانه خبرنگاران و فعالان مجازی و عکاسان و تصویربرداران و مستندسازان و نویسندگان و منتقدان و کارشناسان و فعالان تشکل‌های مطبوعاتی و طراحان و فعالان حوزه چاپ و عاملان رسانه‌ای در امر توزیع را شامل می‌شود.
او با اشاره به تشکیل گروه جهادی و انجمن رسانه‌ای ذیل این کانون و صندوق قرض الحسنه برای اعضا افزود: امید آفرینی و جهاد تبیین اولویت‌های مهم بسیج رسانه است که با مشارکت همه فعالان رسانه‌ای و مجازی دنبال می‌شود.
عامری با تشکر از حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در اجرای برنامه‌ها بر حمایت از قشر رسانه‌ای شهرستان تاکید کرد و افزود: در گرامیداشت این روز دیدار با پیشکسوتان رسانه و تجلیل از بانوان رسانه ای به مناسبت هفته بسیج اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار