خبرهای داغ:
فرمانده تیپ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۲۱
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار جواد زراعی، فرمانده تیپ ۱۲قائم آل محمد(عج) استان سمنان  در جمع مسؤولان معاونت ها و فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) استان سمنان اظهار کرد: کشورهای سلطه طلب غرب سه موضوع را برای تسلط بر کشورهای به اصطلاح جهان سوم در دستور کار قرار داده اند تا از پیشرفت آنها جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: آموزش یکی از این مواردی است که دشمنان می گویند جهت جلوگیری از پیشرفت یک کشور باید جلوی آموزش مردم را بگیریم و این کشورها نباید افراد متخصص داشته باشند.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و کارآمدی آن در شرایط مختلف گفت: موضوع و مسأله آموزش از موضوعات بسیار مهمی است که یک جامعه به آن نیازمند است و همین امر منجر به پیشرفت کشور می شود.

سردار زارعی در ادامه با اشاره به جایگاه و ارزش مادر گفت: دشمنان می خواهند این ارزش را از کشورهای به اصطلاح جهان سوم بگیرند و فکر و ذهن این قشر از جامعه را به اموری غیر از فرزندآوری و تربیت فرزند مشغول کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال نابود کردن الگوها و ارزش های اصیل جوامع به ویژه جوامع اسلامی هستند.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت است و از این روست که دشمنان سعی دارند چهره ایشان را مخدوش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها