امام‌جمعه تربت‌حیدریه گفت: از اهداف مهم این ترورها نشان‌دادن عدم اقتدار جمهوری اسلامی و سیستم امنیتی کشور در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۷۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در جمع مردم شهرستان که در اعتراض به حادثه تروریستی کرمان تجمع کرده بودند، اظهار کرد: تروریست می‌خواهند فضای عمومی جامعه را شبهه آلود کند و چهره و آبروی از بین رفته خودش را تثبیت کند.

 وی افزود: این انتقام سخت خواهد بود؛ اما باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

 امام‌جمعه تربت‌حیدریه بیان کرد: ضربه‌ای که اسرائیل در طوفان الاقصی متحمل شد یک ضربه جبران‌ناپذیر است؛ اما ضربه‌ای که ما از سمت دشمن اسرائیلی می‌بینیم یک ضربه تاکتیکی است این ترورها و ایجاد رعب و وحشت ضربه‌های تاکتیکی است و اساسی نیست.

 وی مطرح کرد: باید مراقبت کنیم با هیجانی کردن فضای عمومی عظمت و اهمیت راهبردی جبهه مقاومت را آسیب نزنیم.

 صهیونیست برای اثبات حکومتش دست به هر جنایتی می‌زند

 معلمی تصریح کرد: این صهیونیسم غاصب که خودش را پیروان حضرت موسی (ع) می‌داند در حقیقت پیروان فرعون هستند که برای حفظ ارکان حکومت خود دست به هر عملیاتی و جنایتی می‌زند .

 وی توضیح داد: فرعون برای حفظ ارکان حکومت خویش دستور داد تمام کودکان پسر را بکشند تا بتواند حکومت خویش را حفظ کند؛ اما این رژیم منحوس نه‌تنها کودکان بلکه زنان و مردان و پیران را با همین منطق به خاک و خون می‌کشد.

 وی اعلام کرد: وقتی از وزیر امنیت داخلی صهیونیستی سؤال می‌شود، چرا افراد نظامی شما به بیمارستان الهمدانی حمله کردند و افراد زیاد از زنان و مردان کودکان را کشتند او در جواب می‌گوید؛ این کودکان در آینده به نیروهای تروریستی تبدیل خواهند شد و باید از بین بروند این منطق فرعون و فرعونیان است.

 وی تأکید کرد: امیدواریم همان‌طور که فرعونیان زمان حضرت موسی در آب نیست و نابود شدند این رژیم غاصب هم از روی زمین محو و نابود شود.

 خطیب جمعه تربت‌حیدریه اذعان داشت: اینان می‌خواهند فلسطین را از بین ببرند جهاد اسلامی و مقاومت را از بین ببرند که این در چهره هشتادساله رژیم منحوس دیده می‌شود. اما در مقابل چهره جهاد اسلامی و مقاومت این است که افکار عمومی جهان را بیدار کند و با وحدت و همبستگی در برابر اسرائیل دفاع کنند و به پا خیزند و ریشه آن‌ها را با کم‌ترین خون و خونریزی نابود کند.

 وی عنوان کرد: رژیم منحوس و جنگ‌افروز صهیونیستی می‌خواهد ایران را وارد یک مبارزه نظامی کند و سایر قدرت‌های بزرگ نظامی را هم وارد آن کند و این منطقه خاورمیانه را یک منطقه جنگی پرآشوب بپا کند و از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار