خبرهای داغ:
با اجرای دومین مرحله جمع آوری آبزیان حرام گوشت در هسته مرکزی شهر اهواز بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در کشف، ضبط و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۹۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید مرتضی قریشی رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: مرحله دوم طرح ضربتی جمع آوری آبزیان حرام گوشت با همکاری اجراییات شهرداری اهواز و نیروی انتظامی در مرکز شهر اهواز انجام صورت پذیرفت.

او می‌گوید: با توجه به رصد و پایش کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز مبنی بر عرضه آبزیان حرام گوشت توسط دست فروشان در مرکز شهر، اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی بهمراه عوامل نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری اقدام به جمع آوری آبزیان حرام گوشت نمودند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به این موضوع که در این طرح بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع آبزیان حرام گوشت کشف، ضبط و معدوم سازی گردید گفت: در این خصوص با جدیت تمام موارد تخلف را پیگیری خواهیم کرد و برابر مقررات با متخلفین مطابق با ضوابط و مقررات موضوعه برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد.

سید مرتضی قریشی با اشاره به این موضوع که با عوامل توزیع این‌گونه آبزیان هیچ گونه مماشاتی صورت نمی‌پذیرد، گفت: از شهروندان تقاضا شده است هنگام خرید انواع ماهی دقت داشته باشند و برای اطمینان بیشتر از سلامت و حلیت آبزیان، ضمن آگاهی و شناخت انواع آبزیان، خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت دامپزشکی شهر اهواز انجام دهند و از خرید ماهی از دستفروشان و یا خودرو‌ها و فروشندگان سیار اکیدا خودداری کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار