خبرهای داغ:
همزمان باولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، گرامی داشت «روز مادر» مراسم جشن میلاد به همت دانش آموزان در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۹۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه فارسان در ای آیین که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فاطمیه شهرستان فارسان، با حضور مادران،دانش آموزان و مسئولین شهرستان برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام مادر گفت: ولایت مداری و عفت و پاکدامنی، از ویژگیهای سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، است که امروزه خانواده ها باید بیش از هر زمان دیگری سیره و روش آن حضرت را به فرزندان خود بیاموزند.

حجت الاسلام ناصری، افزود: اگر بنیاد مستحکمی درخانواده داریم، این امر در سایه اسلام تاب ، انقلاب اسلامی و تلاش زنان با ایمان روی داده است، اگر زنان در چشم جامعه بزرگ باشند، در سایه این حسن عزت نفس می توانند آن را در دل خانواده به سایر اعضای خانواده و جامعه انتقال دهند.

وی، ادامه داد: مادر از اینکه فرزندانش در حال رشد است لذت می برد و از اینکه تعالی خانواده تحقق پیدا می کند خوشحال است. اینکه در حدیث گفته شده: "اگر فاطمه نبود جهان وآنجه در آن است را خلق نمی کردم"، یعنی هدف خلقت به وجود آوردن انسان کاملی است که در عالم بتواند الگو باشد. به طور قطع چنین وجودی باید پاک باشد، تا بتواند نسل پاکی را به وجود بیاورد و تربیت کند.

این مقام مسئول، در پایان خاطر نشان کرد: اصل خلقت این است که یک الگوی کامل داشته باشیم. جایگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، یک جایگاه رفیع است. حرف نخست را خانواده و تربیت در خانواده می زند. بنابراین اگر عناصر خانواده، زنان و مادران که نقش اصلی را بر عهده دارند، درست باشند، تعالی خانواده را در پی خواهد داشت.

شایان ذکر است: در ادامه دانش آموزان با اجرای برنامه های مفرح از جمله تئاتر و سرود بر شادی معنوی این مراسم افزودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار