خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گفت: اثربخشی حضور مردم در انتخابات را گوش زد کرد چرا که با حضور و مشارکت در انتخابات کمک موثری در امنیت کشور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۲۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

حفظ امنیت پایدار کشور با مشارکت مردم در انتخابات/نقش تاثیرگذار بانوان در اجتماعبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید ذوب در ولایت بود و مکتبی را عنوان یک میراث گران بها برای همه عصر‌ها و زمان‌ها در کره خاکی بجا گذاشتند، افزود: تاسی از خُلقیات شهید در عرصه بین المللی هم رخ داده و علاقمندی از این محتوای ایثار و مقاومت و آزادگی فراگیر شده است و باید جدی‌تر به این امر پرداخته شود.
او به برگزاری جلسات قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان و مصوبات آن و کارگروه‌های آن پرداخت و افزود: در مجموع این قرارگاه در ادارات اثرات خوبی داشته و پیگیری‌هایی در این امر هست، اما نباید از هجمه‌های دشمن که با مهندسی خوب و محتوای اثرگذار ورود پیدا کرده است غافل شد.
رئیش شورای فریضتین فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه در حوزه تامین امنیت عالی درخشیدیم، تصریح کرد: امنیت و علم در دنیا مهم است و مطالبه دارند و ما در حوزه امنیت سرآمد و بی نیاز هستیم و در قدرت علمی هم در منطقه و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
جلالی به موضوع انتخابات و مشارکت قوی در آن نیز اشاره کرد و افزود: همه در این راستا مسئولیت داریم و باید ورود پیدا کرد و اثربخشی حضور مردم در انتخابات را گوش زد و اطلاع رسانی کرد که عدم مشارکت چه مشکلاتی را برای کشور خواهد داشت و با حضور در انتخابات کمک موثری در امنیت کشور خواهد شد.
او به نقش زنان در عرصه بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: نقش آب و زنان در جهان امروز بسیار ویژه است و باید بدان توجه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار