خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت:اردوی راهیان پیشرفت با هدف ایجاد امید آفرینی و در قالب بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، فناوری و دفاعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۶۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کبری اعرابی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت:به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت ،برنامه اردوی راهیان پیشرفت به همت بسیج جامعه زنان استان سمنان و در قالب بازدید یک روزه از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و همچنین نمایشگاه دائمی توانمندی های نیروی هوا فضای سپاه در تهران برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه افزود:براساس منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص نقش برجسته بانوان در رسالت مهم جهاد تبیین، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و آگاهی بانوان نخبه و فعالان فرهنگی در دستور کار بسیج جامعه زنان استان سمنان قرار دارد و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت نیز در راستای امید آفرینی و تحقق این چشم انداز مهم است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان تصريح کرد:امروز در استان سمنان به برکت مجاهدت های بانوان بسیجی در عرصه های مختلف اجتماعی،علمی،فرهنگی و خدمت رسانی الگوهای شاخص و برجسته ای وجود دارد که معرفی و حمایت از این الگو ها از رسالت های مهم بسیج جامعه زنان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار