خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: دشمن می‌داند که امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد، امت متصل به ولایت شکست ندارد بنابراین بدنبال از بین بردن اتصال امت و ولایت است‌.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۵۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع دانشگاهیان خراسان جنوبی، گفت: نهم دی ماه یک واکنش بود به یک فتنه عمیق و بلند که دارای دو بعد ظاهری و باطنی بود.

وی، فتنه را عملیات چراغ خاموش دانست و گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی فتنه‌های بسیاری در کشور وجود داشته، اما گستردگی، سرمایه‌گذاری هیچ فتنه ای، همچون فتنه سال ۸۸ نیست.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، بر داشتن نگاه عمیق تحلیلی و پرداختن به موضوعات بصیرتی و روشنگری در مراکز دانشگاهی و علمی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی معتقد است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم می‌زند بنابراین باید حرکت انقلاب اسلامی متوقف شود یا انقلاب اسلامی از بین برود.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار برای جلوگیری از رشد و حرکت انقلاب اسلامی دکترین مهار انقلاب اسلامی را طراحی کردند که انقلاب اسلامی از ایران به جایی دیگر صادر نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران‌ گفت: ۱۶۰ موسسه و پژوهشکده آمریکایی مامور شدند که عامل حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را شناسایی و آن را مهار کنند که به این نتیجه رسیدند که با عوامل بیرونی نمی‌توان جلو حرکت انقلاب اسلامی را گرفت و باید به سراغ عوامل درونی رفت.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: دشمن با استفاده از افراد فریب خورده داخلی بدنبال انتخابات سال ۸۸، فتنه بزرگ ۸۸ را به امید دین زدایی مردم و بعد انقلاب زدایی در ایران به راه انداخت.

وی ادامه داد: دشمن با ناشیگری خود در دی ماه سال ۸۸؛ مقدسات و دین مردم ایران را هدف قرار دارد که با عنایت پروردگار و بصیرت مردم حیله آن‌ها با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمنان امروز؛ به قدرت ایران در تبدیل فتنه به فرصت، نهادینه شدن تفکر انقلاب اسلامی به عنوان فرهنگ و صادر شدن به جهان به عنوان الگو و تفکر موفق، رقم زدن افول تدریجی استکبار، مقابله طرح تمدن نوین اسلامی با طرح نظم نوین جهانی اذعان دارند.

وی افزود: استکبار اذعان دارد که امروز موضع جبهه استکبار در برابر جمهوری اسلامی به جای تهاجمی، تدافعی شده است و جمهوری اسلامی وجه جهانی و سیاسی استکبار را در دنیا زیر سوال برده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: سردار سلیمانی در سخنانی بیان کرد؛ که آمریکا شاخص‌های ابرقدرتی را از دست داده است.

وی ادامه داد: قرآن به مسلمانان می‌فرماید، نسبت به شکست از دشمن نگران نباشید در هر حال شما پیروز هستید، نسبت به ایمان خود مراقب باشید.

وی عنوان کرد: همه ما مدیون شهدا و امام شهیدان هستیم و در قبال این انقلاب مسئول هستیم و وظیفه داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌داند که امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد، امت متصل به ولایت شکست ندارد؛ بنابراین بدنبال از بین بردن این اتصال است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار