خبرهای داغ:
شاهرود_ استاد دانشگاه‌های گلستان گفت: تنها راه نجات کشور را امام راحل فرمود، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به دین و دنیای شما نرسد، طوفان الاقصی فتح الفتوح و به تعبیر رهبری ضربه فنی دشمنان بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۳۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

تنها راه نجات کشور، پشتیبانی از ولایت فقیه/ طوفان الاقصی فتح الفتوح اسلام استبه گزارش خبرنگار بسیج، علی سلیمان دوست در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی محفل ذکر رضوی در مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود در سخنانی با اشاره به فتنه ۸۸، اظهار کرد: ما فتنه ۸۸ را بردیم، چون از غفلت دوری جستیم و پیروی از ولایت فقیه کردیم و نگذاشتیم بازی‌های سیاسی وارد اتحاد و همدلی ملت شود.
او با بیان اینکه دشمنان خسته نشدند و با فتنه ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ بازگشتند و گفت: در سال ۱۴۰۱ فتنه آخر خود را اجرا کردند فتنه «زن زندگی آزادی» فتنه‌ای که رهبری از آن تمجید کردند، اما باز هم دشمنان اشتباه محاسباتی کردند که عفاف و حجاب ما یازده هزار سال قدمت دارد و مربوط به اسلام نیست و ملتی منحصر به فرد هستیم.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: فلسطین قبل از انقلاب کارش تمام شده بود، اما انقلاب اسلامی با پیروزی خود، فلسطین را زنده کرد و ایران اسلامی نگذاشت کشور‌ها منطقه توسط نظام سلطه بلعیده شود.
او با بیان اینکه مشکل دشمنان، اسلام است، افزود: امام خمینی (ره) در بیانات خود تاکید می‌کند حفظ انقلاب اسلامی از جان امام عصر (عج) واجب‌تر است و حضور در انتخابات تبعیت از حضرت زهرا (س) برای انتخاب است.
سلیمان دوست خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های سرنگونی نظام جمهوری اسلامی این است که اقتصاد این نظام را تا می‌توانی فشل و سست کن و این توسط موریانه‌های داخلی است.
او به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: نمایندگانی باید مجلس بروند که ریل گذاری درست کنند و ناظران صادقی باشند و رأس امور است و مشکل ما در نمایندگان مجلس هستند که درست انتخاب نمی‌شوند و ساختار را درست انتخاب نمی‌کنند و نظارت ندارند.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمنان بین ما و نسل جوان و نوجوان فاصله انداخته است و در اغتشاشات سال گذشته خواستند ما را در مقابل هم قرار دهند، اما موفق نشدند، چون این فرزندان در دامن مادران پدرانی هستند که وفای اهل بیت علیهم السلام دارند و باز هم مدیون رهبری انقلاب هستیم که درایت کردند
او تاکید کرد: تنها راه نجات کشور را امام راحل فرمود، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به دین و دنیای شما نرسد.
سلیمان دوست گفت: فتنه‌ها تمام نشده است و به دنبال می‌آید، اما رهبری با درایت خود آن‌ها را مهار کرد و طوفان الاقصی مهم است و فتح الفتوح انجام شده است و رهبری تعبیر دارد که دشمن را ضربه فنی کردیم.
او با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: تخریب قدس، غزه را با خاک یکسان کنند، شام را از بلاد اسلامی را جدا کنند، عربستان سعودی می‌خواستند با اسرائیل پیمان صلح مودت امضا کنند و کوریدور شرق و غرب و شمال و جنوب با تسلط بر سوریه و فلسطین دچار انسداد کنند که با عملیات طوفان الاقصی این توطئه‌ها خنثی کند.
سلیمان دوست با تاکید بر اینکه ما نوک قله هستیم، گفت: خداوند دارد ما را پنج اصل امتحان می‌کند، ایمان صبر امید مقاومت و بصیرت که تجلی آن را در ۹ دی دیدیم و در انتخابات هم خواهیم دید.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و امام جمعه شاهرود و رویان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شد.
این مراسم به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان و کانون خدمت رضوی مسجد الهادی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار