خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ حاصل دفاع از کاندیدای خاص نبود، گفت: مسئولان وظیفه خطیری برای جلوگیری از بروز فتنه‌های جدید از سوی دشمن دارند.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۱۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در نشست بصیرتی ۹ دی به میزبانی فرمانداری گرمسار اظهار داشت: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ فتنه‌ای با عنوان "تقلب" در کشور راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه، اختلاف، دوقطبی سازی و برافروختن آتش فتنه استفاده می‌کنند، تصریح کرد: فتنه ۸۸ حاصل حمایت و احقاق حق گروهی خاص از مردم یا کاندیدای خاصی نبود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه با بیان اینکه آتش این فتنه روز ۹ دی ماه سال ۸۸ با آمدن عموم مردم از گروه‌های مختلف به کف خیابان به پایان رسید، افزود: این اقدام مردم با بصیرت در راستای دفاع از اصل نظام و، ولی فقیه و مطالبه گری همگانی برای برخورد با توهین کنندگان به نظام، ارزش‌ها و مقدسات اسلامی انجام شد.
وی با اشاره اینکه دشمن هرگز از تلاش دست برنمی دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد یک جنگ ترکیبی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بودیم که در واقع قصه مهسا امینی یک بهانه‌ای برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور بود.
تیموریان گفت: ایران به سمت قدرت پیش روی می‌کند و دشمن به همین سبب کشور را به آشوب کشید و با ایجاد نا امنی در صدد جلوگیری از این پیش روی بود.
وی در پایان کاهش حضور و عدم مشارکت مردم در انتخابات را هدف اصلی دشمنان این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای به مشارکت در انتخابات دارند و همه افراد وظیفه دارند در این راستا نقش آفرین باشند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: بصیرت یعنی افراد به دنبال این نباشند که دشمن چه می‌گوید بلکه باید گوش به فرمان ولایت باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار