خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جمع مردم شهرستان لردگان در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت : فتنه 88 حاصل طراحی بین المللی بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۹۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئول سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در تجمع گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در شهرستان لردگان گفت : مردم ولایت مدار شهرستان لردگان در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی همیشه در خط مقدم بودند و در زمان جنگ تحمیلی با  راه اندازی کاروان پیاده ضربه محکمی به دشمن بعثی وارد کرد.

علیرضا اسماعیلی با اشاره به راز موفقیت انقلاب نو پای ایران افزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان تمام تلاش خود را بکار بردند تا بتوانند نظام نوپای اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند ولی دو مولفه ی امام راحل و مردم همیشه در صحنه  نقشه های دشمنان را خنثی  و انقلاب اسلامی را پیروز و استمرار بخشید.

وی ادامه داد : فتنه های ایجاد شده برای خاموش نمودن انقلاب اسلامی  حاصل طراحی های بین المللی بود ، به گونه ای که استکبار با همراهی ایادی داخلی چندین سال روی یک جریان و گزینه تمرکز می کردند تا بتوانند در لحظات حساس نظام ، با برپایی فتنه این نظام اسلامی را از پای در آورند.

اسماعیلی افزود : دشمن بعد از طراحی 10 ساله در فتنه 88 تلاش داشت تا ضمن قدرت بخشیدن به مهره های داخلی خود ، حضور 85 درصدی  شرکت در انتخابات را  کمرنگ و به فراموشی بکشاند که حماسه نهم دیماه رسواگر خائنین به نظام و تودهنی محکمی به استکبار جهانی بود .

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت : هر وقت دشمن بتواند بین رهبری جامعه و مردم شکاف ایجاد کند کشور دچار ضربه می شود و به همین خاطر مسائل اقتصادی  به  بزرگترین حربه دشمن برای ایجاد شکاف و تفرقه و براندازی نظام تبدیل شد.

وی ضمن قدردانی از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان لردگان به خاطر حضور حماسی در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب گفت : آن چیزی که امروز میتواند یک نهم دیماه دیگری را رقم بزند ، تشکیل یک مجلس قوی انقلابی با حضور حداکثری مردم در انتخابات است .

اسماعیلی با اشاره به سالروز شهادت سید شهدای مقاومت  گفت : شهید سلیمانی برای رضای خداوند متعال تلاش می کرد و تمام زحمات ایشان رنگ الهی داشت  و به همین خاطر عزیز کننده او خداوند بود و عزت شهید سلیمانی بعد از شهادت جهانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار