خبرهای داغ:
شاهرود_ کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: رمز مقاومت حضور مستمر ملت ایران در صحنه است و انتخابات اسفند ماه صحنه رویارویی جبهه حق و باطل و انقلابیون و غیر انقلابیون است و باید همه در صحنه حاضر شوند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۹۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

رمز مقاومت ملت ایران حضور مستمر/انتخابات اسفندماه صحنه رویارویی حق و باطل استبه گزارش خبرنگار بسیج، علی سلیمان دوست در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص حق و حقیقت، اظهار کرد: در عصر حاضر کسی نیست که ندادند حق با ایران اسلامی و حماس و غزه است، اما اگر باور نداشته باشی خود را به غفلت زده است و در فتنه ۸۸ هم همین بود که عده‌ای خود را به غفلت و نفهمیدن زدند.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: غفلت مردم و بازی گوشی مردم سبب این اتفاقات و فتنه‌ها شده است و حق و باطل و حزب الله و حزب الشیطان و خیر و شر داریم و این‌ها جدید نیست و از ابتدای حضور انسان در جهان خلقت وجود داشته و هست و مهم فهم مسئله و بدور از غفلت و به اساس ایدئولوژی دو جبهه پی ببریم.
او با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: درد دشمنان و استکبار جهانی ایران اسلامی است و آن‌ها بیان کردند که درد و مشکلات آن‌ها ایران است که سال ۱۳۵۷ با مدیریت امام راحل از منجلاب کثافت بیرون آمد و امروز اگر چین و روسیه ابراز اندام می‌کنند به برکت ایران اسلامی است.
معاون سابق سیاسی سپاه نینوا با اشاره به سخنان فوکویاما در خصوص انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: تلاش دارند جهان را برگردانند به سال ۱۳۵۷ و چهل و اندی تمام تلاش خود را دارند، اما نمی‌توانند، چون ملت ایران در سایه سار بصیرت و دشمن شناسی و دشمنی شناسی دشمنان و عدم غفلت از دین و خدا ایستاده است.
او به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: رمز این مقاومت حضور مستمر ملت ایران در صحنه است و انتخابات اسفند ماه نیز مهم است و جنود خدا منتظر حضور مردم در انتخابات هستند و باید همه را به میدان بیاوریم، چون صحنه رویارویی جبهه حق و باطل است و صحنه رویارویی انقلابیون و غیر انقلابیون است.
سلیمان دوست با تاکید بر اینکه با حضور بصیرانه و همراه با درک معارف انقلاب اسلامی مردم این انقلاب همچنان ایستاده است، افزود: ما همیشه در معرض امتحان هستیم و باید ببینیم کجا بودیم و کجا هستیم از ابتدای انقلاب تاکنون امام راحل رفت و مقام معظم رهبری آمد و فتنه‌ها همچنان تداوم داشت.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و نهاد امامت جمعه شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار