خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود تربیت و رهبری شهید سلیمانی را سبب عملیات طوفان الاقصی بیان کرد و گفت: این‌ها همان افرادی هستند که طی سه دهه قبل به همراه یاسر عرفات به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی بودند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۶۴
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

تربیت و رهبری شهید سلیمانی جسارت انجام عملیات طوفان الاقصی را به جبهه مقاومت دادبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: رژیم کوک‌کش به دنبال عادی انگاری کشتار بی رحمانه خود است، مردم دنیا باید یکسره به دنبال محکومیت این جنایت‌ها باشند تا این مسئله نتیجه خوبی برای منطقه و مقاومت به همراه داشته باشد.
او به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ضربه فنی طوفان الاقصی به این راحتی قابل حل نیست، اشاره کرد و گفت: هنوز توانمندی غیر قابل تصوری در جبهه مقاومت وجود دارد و به گفته مسئولان آنها، تنها ۱۴ درصد از این توان را تاکنون به کار گرفته‌اند.
امینی با بیان اینکه تربیت و رهبری شهید قاسم سلیمانی جسارت انجام عملیات طوفان الاقصی را به جبهه مقاومت داد، ابراز کرد: این‌ها همان افرادی هستند که طی سه دهه قبل به همراه یاسر عرفات به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی بودند.
او با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی بیداری انقلابی در منطقه پدیدار شد، اظهار کرد: بسیاری از زوایای عملیات طوفان الاقصی هنوز بر همگان پوشیده است که نسل‌های بعد متوجه آن خواهند شد.
امام جمعه شاهرود به اختلافات میان آمریکا و غربی‌ها بر سر ادامه جنگ در سرزمین‌های فلسطین اشاره کرد و گفت: برخلاف آمریکا، برخی از اروپایی‌ها با تردید به دنبال طرفداری از مردم فلسطین هستند.
امینی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: دشمنان با ترفند‌های مختلف به دنبال مشارکت کم مردم در این انتخابات هستند تا به منافع خود برسند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اصل اساسی انتخابات مشارکت زیاد مردم است، اظهار کرد: نقش زنان در خانواده همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در انتخابات بسیار تاثیرگذار است.
او با بیان اینکه مشارکت زیاد در انتخابات اقتدار نظام را به دنبال دارد، افزود: برجسته‌سازی تحریم انتخابات از طرف برخی افراد غافل و ربط آن به اینکه انتخابات یک رفراندوم است، از ترفند‌های دیگر دشمنان محسوب می‌شود.
امینی، مهندسی انتخابات را ادعای دروغین دشمنان با هدف دلسردکردن مردم خواند و گفت: تحریف دلخوری مردم از عملکرد برخی مسئولان و قهر آن‌ها از نظام از دیگر ترفند‌های دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای است.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم مشکلاتی دارند و مسئولان هم معصوم نیستند، ابراز کرد: برخی نارضایتی‌ها در بین مردم وجود دارد و دشمنان می‌خواهند این موضوع را به قهر از انتخابات وصل کنند.
او با اشاره به اینکه برخی از نقد‌ها به مسئولان حق است، تصریح کرد: باید مواظبت کرد تا این نقد‌ها دستاویزی برای دشمنان نشود تا آن را به انتخابات ربط دهند.
امینی با بیان اینکه تسری ناکارآمدی برخی از مسئولان به نظام جایز نیست، افزود: برخی ناکارآمدی‌ها را نباید به نظام ربط داد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای ناامن سازی و التهاب آفرینی خواسته افرادی غافل است که باید در این خصوص مراقبت نمود، ادامه داد: دشمنان با التهاب آفرینی به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات هستند.
او با بیان اینکه دشمنان مانند دوره‌های قبلی انتخابات دنبال به چالش کشیدن شورای نگهبان هستند، افزود: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از این نهاد مقدس که حافظ قانون و اسلام است، بار‌ها دفاع کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار