خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت:بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدی مخلص، آشکار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۱۱
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سیدرضی موسوی چاشمی اظهار کرد: این سردار سرافراز اسلام یکی از  سربازان گمنام و یکی از بندگان مخلص خداوند و از فرزندان استان سمنان بود و بنده به نوبه خود شهادت ایشان را به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای و آحاد مردم به ویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی شهادت را مزد و پاداشی از سوی خداوند عنوان کرد که نصیب هر کسی نمی شود و افزود: سردار شهید سیدرضی موسوی نیز مزد زحمات خود را با شهادت از خداوند متعال دریافت کرد و باید گفت اگر چنین افرادی به طریقی دیگر از این دنیا بروند برای آنها خسران محسوب می شود بنابراین باید گفت شهادت چنین مردانی در راه خدا و اسلام آن هم به دست بدترین انسان های روی زمین یعنی صهیونیست ها اجر و پاداشی واقعی از سوی خداوند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به نحوه شهادت این سردار رشید اسلام گفت: سردار سیدرضی موسوی در منزلشان با شلیک ادوات نظامی به شهادت رسیدند همانگونه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به طور ناجوانمردانه ای به شهادت رسیدند.

راسخی با بیان اینکه از خداوند منان خواستاریم شهادت ایشان را مایه خیر و برکت برای اسلام و انقلاب قرار دهد، گفت: دشمنان وقتی مستأصل می شوند و چیزی در توان ندارند؛ اینگونه عمل می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: خون های به ناحق ریخته شهدایی همچون سردار موسوی مایه برچیده شدن غده سرطانی یعنی اسرائیل از روی زمین شود و مردم دنیا به ویژه غزه و فلسطین از شر آنان خلاص شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار