خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: امروز هم در جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمن باید بیدار بود و پیشران .
کد خبر: ۹۵۶۵۴۸۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان  سردار عباس مطهری، مدیر کل  حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در نشست سیاسی کارکنان تیپ 12 با موضوع شناخت ابعاد جنگ ترکیبی که در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد،  در جمع کارکنان رسمی و وظیفه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن اظهار کرد: جنگ امروز جنگ ترکیبی است که  رهبرمان 7-8سال پیش فرمودند اهداف دشمنان، زمین بازی و قابلیت های دشمنان و خودمان را به خوبی باید بشناسیم و این نکته را هم در نظر داشته باشیم که دشمن خوی استکباری خود را فراموش نخواهد کرد و هیچ گاه عوض نخواهد شد.

وی اظهار کرد: جنگ ترکیبی جنگی است که دشمن در آن بر خلاف جنگ زمینی، دریایی، هوایی و رودر رو  هزینه نمی کند و تمام هزینه های آن را به طرف مقابل تحمیل می کند، چرا که ابزار جنگ ترکیبی دیگر بمب و موشک نیستند، بلکه متن و خبر و عکس و فیلم ابزار این جنگ پیچیده هستند و همچنین در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال خود نابودی جامعه، تأثیر فوری و بالای  تهاجم و عدم ثبت ردپای خود است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان  در بخش دیگری از سخنانش گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سالهای گذشته ضمن  امید به آینده، نزدیک شدن به قله و لزوم وجود و تقویت روحیه بالا در بین نیروها و جبهه خودی هشدارهایی را نیز درخصوص مراقبت و آمادگی  در برابر دشمن  را  داده اند و بیان فرموده اند «تسلط بر مغز ها بسیار با اهمیت تر از تسلط بر مرزهاست مغزها را باید حفظ کرد(دیدار سال گذشته با بسیجیان کشور) و در دیدار 15 آذر با برگزار کنندگان کنگره شهدای استان آذربایجان و تبریز نیز فرمودند: یکی از وظایف ما این است که متوجه به خود  به خودی خود باشیم، ملت ایران هویت خود را بایستی فراموش نکند و اگر هویت خود را فراموش کرد، ضربه خواهد خورد.سیلی خواهد خورد ، عقب خواهد ماند.

سردار مطهری گفت: حال سوال این است که هویت ملت ایران چیست؟ پیش گامی و پیش رانی انتقال پیام مردم فلسطین به مردم جهان یکی از موارد و ویژگی های هویت ایران از ابتدا تا به حال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت دست کسی است که بتواند ادراک ها را تسخیر کند و مربوط به جنگ شناختی است و دشمن صهیونیست و آمریکا در جریان جنگ اخیر این موضوع را باختند و در عین سانسور خبری تلفات، اسارت  و خسارات فراوان رژیم صهیونیستی آنقدر اخبار درز کرد که کل دنیا هم پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را دیدند و هم جنایات و نسل کشی وحشیانه این رژیم کودک کش را .

وی افزود: هدف اول دشمن در جنگ ترکیبی امروز کشورهای چین، روسیه و ایران هستند و مشخصا اهداف دشمن برای ایران  مواردی نظیر تحریف واقعیت ها، ایجاد یاس و ناامیدی، بی اعتمادی نسبت به نظام و مسئولان، ناکارآمدگرایی، مشروعیت زدایی و نادیده گرفتن دستاوردهاست.

سردار مطهری در پایان ضمن اشاره به رشادت های پاسداران، رزمندگان و مردم استان سمنان در دوران دفاع مقدس و خط شکن بودن و پیش ران بودن آنها در عملیات هایی چون کربلای 4 و 5 و مرصاد  و.. گفت: امروز هم در جنگ ترکیبی و فرهنگی دشمن باید بیدار بود و پیشران .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار